måndag 21 oktober 2013

Recension av Flygarnas kamp (Isporten del 4) av Kim M Kimselius

Var inne på Adlibris och hittade en fin recension på en av mina böcker - vad glad jag blev!
"Fjärde boken i fantasyserien Isporten: Flygarnas kamp är en ortoligt fascinerande berättelse, underbara miljöskildringar, magi, vänskap och mycket spännande. När min bok Kimberlie - Äventyr på Nya Zeeland kom ut sa alla att de älskade boken, speciellt slutet. Det tog lång tid innan jag fick veta varför alla älskade slutet. Till slut sa en bokhandlare: "För när man läst slutet känns det som det kommer ännu en bok om Kimberlie och då blir man glad." Precis så kände jag när jag läst ut Flygarnas kamp. Den slutade så att serien kunde fortsätta och de gjorde mig glad, för jag vill fortsätta att läsa om Johanna, Mads och alla de personer jag lärt känna i Islandet. En serie med Bästsäljarkvalité, en serie att älska och ta till sitt hjärta!"
av Kim M Kimselius

Ps. Alla läsare - jag håller på och skriver den femte boken om Johanna och Mads just nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar